VšĮ „Skaitmeninė statyba“ atstovai dalyvavo buildingSMART International suvažiavime

Spalio 30 – lapkričio 2 dienomis Londone vyko tarptautinio buildingSMART aljanso suvažiavimas. Tarptautinių BIM standartų vystymo organizacijos renginyje dalyvavo VšĮ „Skaitmeninė statyba“ atstovai Dalius Gedvilas ir Vaidotas Šarka.


Daugiau...

Dalininkai sutarė dėl BIM mokymų ir specialistų atestavimo, narystės buildingSMART

VšĮ „Skaitmeninė statyba“ dalininkų susirinkime spalio 24 d. buvo svarstomi BIM specialistų mokymo, kompetencijų vertinimo, narystės buildingSMART aljanse, pasiruošimo skaitmeninės statybos renginiams parodoje RESTA ir kiti klausimai.


Daugiau...

Startavo BIM mokymai

Rugsėjo 20 d. Vilniuje įvyko pirmieji mokymai pagal studijų programą „Statinio informacijos modeliavimas BIM: I lygis“. Mokymai organizuojami įgyvendinant projektą „Lietuvos statybų sektoriaus darbuotojų kvalifikacijos kėlimas“.


Daugiau...

Esminių statinio reikalavimų reikšmė BIM modelyje

Prof. dr. Sigitas Mitkus, Vilniaus Gedimino technikos universiteto teisės katedros vedėjas   Viena svarbiausių statinio naudojimo ir priežiūros funkcijų yra atsiradusių defektų šalinimas atliekant paprastąjį (einamąjį) ir kapitalinį remontą. Statinių naudotojai puikiai žino, kad statinio garantiniu laikotarpiu (paprastai jis trunka 5 metus, paslėptų darbų – 10 metų, o tyčia paslėptų defektų – 20 metų) defektus savo sąskaitą turi taisyti rangovas.


Daugiau...
0123

Naujo privažiuojamojo geležinkelio kelio Kėdainių m. sen., Kėdainių r. sav., prisijungiant prie Šilainių geležinkelio stoties kelio Nr. 18, statybos projektas (UAB „Geležinkelių projektavimas“)

 

Projekto teikėjas Projekto vieta Projektavimo etapo pradžia ir pabaiga Statybos etapo pradžia ir pabaiga Eksploatacijos pradžia Užsakovas Projektuotojai
UAB „Geležinkelių projektavimas“ Kėdainių r. sav. 2015–2015 planuojama 2017 2018 UAB „Kėdainių laisvoji ekonominė zona“ Viačeslav Košelev, Simonas Lapėnas

 

Visi UAB „Geležinkelių projektavimo“ projektai yra kuriami ant 3D topografinių planų, kuriuos rengia įmonės geodezininkai. Gautame topografiniame plane projekto dalyviui suteikiama informacija apie reljefą, esamus statinius bei požeminius tinklus, taip didinant projekto tikslumą.

Šiame projekte sukurtas naujas geležinkelio kelio modelis palengvino projektavimo darbus, kadangi automatiškai buvo gauti žemės darbų kiekiai, tiksliai nustatyti medžiagų kiekiai, taip pat vyko lengvesnis bendradarbiavimas tarp projekto dalyvių dirbant su vienu modeliu, išvengta klaidų, tokių kaip tinklų susikirtimai. Vizualinė medžiaga pateikta užsakovui pagreitino projekto derinimo procesą.

Modelyje atlikus vizualizacijas ir simuliacijas buvo parinktas racionaliausias variantas pervažos apšvietimui, kelio ženklų išdėstymui. Sukurtas projekto modelis puikiai pritaikomas tolimesniems eksploatavimo darbams ir modelio atnaujinimui, pvz., užstatant teritoriją kitais statiniais, įrengiant pervažos stebėjimo kameras ar kt.