Bendradarbiavimas BIM srityje: VšĮ „Skaitmeninė statyba” pasirašė sutartį su VGTU

Birželio 5 d. VšĮ „Skaitmeninė statyba” oficialiai pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Vilniaus Gedimino technikos universitetu (VGTU) ir taip raštiškai įformino sėkmingai besivystančią šių organizacijų partnerystę. 


Daugiau...

Išleistas almanachas „Skaitmeninė statyba 2016“. Kviečiame skaityti el. versiją!

Tai BIM metodologijos ir susijusių sprendimų, procesų, technologijų bei skaitmeninės statybos vystymo Lietuvoje ir pasaulyje aktualijų pristatymui skirtas žurnalas.


Daugiau...

Esame pasirengę padėti Lietuvai

Europos statybos pramonės federacijos (FIEC) viceprezidentas Kjetilas Tonningas Visi kalba apie skaitmeninimą ir apie tai, kaip Europos įstatymų leidėjai dirba su iniciatyvomis, kurios visose pramonės srityseremia BIM. Ypač svarbu užtikrinti, kad nė vienakompanija nebūtų palikta nuošalyje ir būtų skatinamas bendradarbiavimas bei keitimasis duomenimis. Šiuo metu reikia išspręsti daug probleminių klausimų, tad FIEC intensyviai dirba siekdama Europos Komisijoje (EK) išspręsti pagrindines problemas, su kuriomis susiduria rangovai.


Daugiau...
012

Naujo privažiuojamojo geležinkelio kelio Kėdainių m. sen., Kėdainių r. sav., prisijungiant prie Šilainių geležinkelio stoties kelio Nr. 18, statybos projektas (UAB „Geležinkelių projektavimas“)

 

Projekto teikėjas Projekto vieta Projektavimo etapo pradžia ir pabaiga Statybos etapo pradžia ir pabaiga Eksploatacijos pradžia Užsakovas Projektuotojai
UAB „Geležinkelių projektavimas“ Kėdainių r. sav. 2015–2015 planuojama 2017 2018 UAB „Kėdainių laisvoji ekonominė zona“ Viačeslav Košelev, Simonas Lapėnas

 

Visi UAB „Geležinkelių projektavimo“ projektai yra kuriami ant 3D topografinių planų, kuriuos rengia įmonės geodezininkai. Gautame topografiniame plane projekto dalyviui suteikiama informacija apie reljefą, esamus statinius bei požeminius tinklus, taip didinant projekto tikslumą.

Šiame projekte sukurtas naujas geležinkelio kelio modelis palengvino projektavimo darbus, kadangi automatiškai buvo gauti žemės darbų kiekiai, tiksliai nustatyti medžiagų kiekiai, taip pat vyko lengvesnis bendradarbiavimas tarp projekto dalyvių dirbant su vienu modeliu, išvengta klaidų, tokių kaip tinklų susikirtimai. Vizualinė medžiaga pateikta užsakovui pagreitino projekto derinimo procesą.

Modelyje atlikus vizualizacijas ir simuliacijas buvo parinktas racionaliausias variantas pervažos apšvietimui, kelio ženklų išdėstymui. Sukurtas projekto modelis puikiai pritaikomas tolimesniems eksploatavimo darbams ir modelio atnaujinimui, pvz., užstatant teritoriją kitais statiniais, įrengiant pervažos stebėjimo kameras ar kt.