Į viršų
Geriausias susisiekimo infrastruktūros BIM projektas: Širvintų parkas, naujos statybos projektas
Projekto vieta Projektavimo etapo pradžia ir pabaiga Užsakovas Projektuotojai
Kalnalaukio g. 41, Kalnalaukio g. 43, Širvintose Širvintų miesto savivaldybė AB „Panevėžio statybos trestas“ projektavimo biuras „PST projektai“

 

Širvintų miestui buvo ypač reikalinga atnaujinta, moderni poilsio ir aktyvaus laisvalaikio zona. Tačiau užsakovui, Širvintų miesto savivaldybės administracijos atstovams, buvo ypač svarbu, kad ši poilsio ir aktyvaus laisvalaikio zona taptų išskirtine traukos vieta Širvintų mieste. Užsakovas pageidavo, kad parko įrengimas paskatintų Širvintų miesto gyventojus aktyviau leisti laisvalaikį gražioje miesto dalyje, prie vandens, todėl išreiškė lūkesčius architektų komandai parinkti tokias laisvalaikio pramogas, kurios atitiktų skirtingas amžiaus, socialines ir pomėgių grupes. Susisiekimo su likusia miesto dalimi sprendiniai taip pat buvo labai svarbūs. Todėl teritorijoje buvo projektuojami pėsčiųjų ir dviračių takai, automobilių stovėjimo aikštelė, įrangos nuomos paviljonas su WC, teniso kortai, riedlenčių rampų aikštelė, vaikų žaidimo aikštelė, paspirtukų aikštelė/ parkas, pontoninis tiltas, mini golfo aikštelė, poilsio aikštelės su pavėsinėmis, terasa – krantinė, labirintas, gertuvės stovas, dviračių stovai ir sūpynės.

Gretimame sklype esantys sporto paskirties pastatas, dirbtinės dangos aikštelė ir automobilių aikštelė iškėlė parko zonavimo būtinumą. Todėl architektų komanda užsakovo pageidaujamus objektus dėliojo kaip šachmatų lentą siekiant visas pramogų ir laisvalaikio elementus sudėlioti taip, kad jos būtų grupuojamos funkciškai, bet neprarastų tarpusavio ryšio ir parkas būtų vieninga visai šeimai skirta poilsio vieta. Pasiūlymams teikti, variantiniam projektavimui buvo pasitelktos BIM technologijos, kadangi sprendinius vizualizuoti užsakovui buvo privalu. Architektai rengė vizualizacijas iš sumodeliuoto trimačio modelio, panaudodami Archicad 24 ir Lumion 9.5 programinę įrangą. Tiek kiekvienas parko elementas buvo modeliuojami atskirai, o vėliau sujungiami į vieną architektūrinį modelį.